El catàleg de tràmits i serveis conté la relació actualitzada dels corresponents formularis, escrits i comunicacions disponibles a la Seu Electrònica de l'ORGT. Va ser aprovat per la Gerència de l'ORGT en data 6 de març de 2023 i es va publicar al BOP el 9 de marc de 2023.
El Decret d'aprovació dels sistemes d'identificació i autenticació estableix els sistemes diferents de la firma electrònica avançada que els ciutadans podran utilitzar per relacionar-se amb l'ORGT. Va ser aprovat per la Presidència de l'ORGT en data 7 de novembre de 2013 i es va publicar al BOP el 2 de gener de 2014. Per Decret de la Presidencia del ORGT Núm. 329 de data 17/03/2022, s'ha acordat la creació del segell electrònic de l’Organisme de Gestió Tributària per actuacions administratives automatitzades en l’àmbit de les resolucions estimatòries de sol·licituds de prorrogues de l’Impost sobre l’increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana
Mitjançant el Decret de Presidència de l'ORGT núm. 541 de data 1 de maig de 2022, s'aproven les aplicacions informàtiques que s’utilitzaran per a la realització d’actuacions administratives automatitzades de l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona.
Mitjançant el Decret de Presidència de l'ORGT núm. 1054 de data 20/10/2023 , s'aproven les noves aplicacions informàtiques per a la realització d'actuacions administratives automatitzades de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, i actualització de les especificacions d'altres aplicacions informàtiques aprovades anteriorment (exp. ORGT/2023/40645).
Mitjançant el Decret de Presidència de l'ORGT núm. 1055 de data 20/10/2023, s'aprova l'ús del segell electrònic de l'Organisme de Gestió Tributària per a noves actuacions administratives automatitzades (exp. ORGT/2023/40648).