millora

Darrera actualització: 25/10/2023 - 07:32
En aquest apartat trobareu la Carta de Serveis de l'ORGT

La Carta de serveis de l'ORGT és una eina de compromís davant la ciutadania, en elaboració constant de millora contínua del treball que l'ORGT desenvolupa en el seu benefici.

És un document que constitueix l'instrument a través del qual l'ORGT informa als ciutadans i usuaris sobre... més.

Darrera actualització: 24/02/2020 - 12:19
En aquest apartat trobareu com fer arribar a l'ORGT queixes o suggeriments

Tots els ciutadans que ho considerin oportú poden deixar constància de la seva satisfacció o insatisfacció sobre els serveis prestats i poden transmetre queixes, incidències i/o suggeriments que estimin convenient per a la millora dels serveis a través de diversos canals.

Per... més.

Darrera actualització: 06/02/2020 - 13:05
En aquest apartat trobareu el grau de satisfacció dels usuaris dels serveis

La Seu Electrònica de l'ORGT té un nivell d'acceptació molt alt entre els seus usuaris, tal com demostra el volum de consultes i tràmits que es va incrementant any rere any.

S’ha passat de 780.629 persones ateses en el 2016 a 3.506.719 persones en el 2019, es a dir amb un increment de... més.