Administració Electrònica

Darrera actualització: 20/10/2023 20:05 h.
En aquest apartat trobareu el decret de creació de la seu electrònica, el decret del catàleg de tràmits i serveis, el decret de sistemes d'identificació i autenticació diferents de la firma electrònica avançada i els decrets relatius a actuacions administratives automatitzades.
Dictamen de creació de la Seu Electrònica HTML Dictamen d'aprovació de creació de la Seu Electrònica de l'ORGT 
Catàleg de tràmits i sistemes d'autenticació HTML Relació de tràmits de la seu electrònica, i els sistemes d'identificació i autenticació amb què es pot accedir
Decret de data 17 de març 2022, de creació del  segell electrònic de l’ORGT  per actuacions administratives automatitzades en l’àmbit de les resolucions estimatòries de sol·licituds de prorrogues de l’Impost sobre l’increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana HTML

Utilització de segell electrònic en actuació administrativa automatitzada

Annex al decret sobre la creacio del segell electrònic de l'ORGT

Decret de 1 de maig de 2022, d'aprovació de les aplicacions informàtiques que s’utilitzaran per a la realització d’actuacions administratives automatitzades de l’ORGT HTML

Publicació del segell electrònic de l'ORGT

Llistat d'actuacions administratives automatitzades

Decret núm. 1054 de data 20/10/2023 , d'aprovació de les noves aplicacions informàtiques per a la realització d'actuacions administratives automatitzades de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, i actualització de les especificacions d'altres aplicacions informàtiques aprovades anteriorment (exp. ORGT/2023/40645) HTML Llistat d'actuacions administratives automatitzades
Decret  núm. 1055 de data 20/10/2023, d'aprovació de l'ús del segell electrònic de l'Organisme de Gestió Tributària per a noves actuacions administratives automatitzades (exp. ORGT/2023/40648) HTML Publicació del segell electrònic de l'ORGT