Relació de llocs de treball
La relació de llocs de treball és el document per mitjà del qual es realitza l'ordenació del personal funcionari, del personal laboral i del personal eventual de l'Organisme, d'acord amb les necessitats dels serveis, determina també els requisits per al desenvolupament de cada lloc de treball, entre d'altres, denominació, grup de classificació professional, cos o escala i sistemes de provisió.
En aquest apartat es pot consultar la relació de llocs de treball vigent a l’Organisme.
Relació | Relació de llocs de treball de l'Organisme |
Plantilla de personal
La plantilla de personal està integrada per la relació detallada de les places que figuren en els pressupostos, classificades per cossos, escales, subescales, classes i categories en què s’integren els funcionaris i el personal laboral, i si s’escau el personal eventual, indicant el nombre de places que la constitueixen i el grup al que pertanyen, d’acord amb la titulació exigida per al seu ingrés.
Document | Plantilla de personal de l'Organisme |
Personal interí no vinculat a llocs de treball
En aquest apartat es pot consultar la relació de nomenaments per interinitat motivats per un excés o acumulació de tasques.
Relació | EXCEL | Personal interí no vinculat als llocs de treball |